Sunday 28 September 2014

You Look So Perfect

ASSALAMUALAIKUM,


Ehemm.. ehem... ehem... sorry, sebab menyebarkan kuman bakteria virus batuk aku.. debu kt blog aku banyak sangat.. dah tertelan 3/5 debu ehem.. ehemm.. OHOKK OHOKK OHOKKK OHOKKK *this is farting serious* Oh hello guys!!! It's been a long time since my last update... veryy longggg timeeee.. macam pale hotak kau lame.. *nampak sangat kau bodoh sam* hehehehe aku bukan lah sehebat Aizat Abdullah yang hebat blogging and yang pandai buat ayat pergh pergh sampai kau tergelak flip 4 kali kat lantai, *ehemm* well, aku bukan apa, kalau nak cakap busy tak lah jugok, tapi kalau cakap tak busy , hmmm aku bagi 5 mama jari for that statement.. aku macam comel jer, macam kambing je, macam lembu je, macam nyot nyot je, macam malas je nakbloggingwalaupunideamencurahcurahmcaamgunungberapikenasumbatpondancelakaseribubijikjiksampai lah ade beberapa orang yang terbaca blog aku selepas aku clash and break up dengan blog ni for almost one year... aku pun macam cam cam am amwita terharu lah ade yang nak baca.. so aku kuatkan hati dan tangan jiwa raga bakul baldi container tupperware untuk update blog aku ni.. *sob sob* soooo.. my tajuk ariey niey is ..... *tengok balek kat atas tu kalau tak nak, meh aku kentut kat muka dua kali* 

okay, tajuk tu mesti korang pernah baca sebelom ni kan... ape? tak pernah? like seriously tak pernah? oh mai god, look at her face, my cobra don't want none unless you got roti dua bijik huns *bukak lagu nickol monash* that tit-le is tajuk lagu 5 Seconds of Spring yang boy band tuu.. laa tak kan tak tauu so like i care.. hmmm why you look so perfect? dalam lagu tu, sape yang you tu? kau ke? nyah sebelah kau ke? pengkid tak guna sebelah kau ke? naaaaahhh... it's actually sister lahh.. girl, woman, an an an .. why diorang perfect? well, dalam lagu tak lah dorang cakap sister perfect sangat.. just dalam word dorang tu GIRLS ARE PERFECT IN THEIR EYESSSSSS!! 

ehemm.. Well, this is getting a little bit serious now bebeh, From my little asian eyes, Girls are perfect to me.. the way they smile, laugh, their innocent attitude, don't you think those things can make a guy's heart goes boom boom bang bang timbak timbok dong deng gelololong? It is! Aku bukanlah nak ambik hati pompuan kat luar sane so bila dia baca benda ni and they will be like, "Oh my god, look at aisam's butt" NO NO NO Norliah Gameng ! Aku just taip benda merepek kerepek kak noni ni for no gatal intention *because i can't figure out a word for it* 

For all your informasionalisation, aku seorang Caligynephobia, which is THE FEAR OF BEAUTIFUL WOMAN, bila aku tengok je sister cantik, aku komfem gelabah tetetttttt and my feet go *grrrr* *geling gelong* (aku rasa blog ni dah tercemar dengan bunyi bunyian yang aneh) why do i have that kind of fear towards them? Sebabbbb debabub aku tau even in bermillionta years pun aku takleh nak dapat someone like that.. Well, most of the guys out there banyak jugak yang macam aku ni.. kecantikan wanita boleh menearthquakekan hati lelaki yang selembik batu belah batu bertangkup ni.. BUT. *sila usha ayat di bawah*

Why do guys need a pretty girl? Why do guys chose beauty over everything? Haaaaaa tu lah masalah manusia sekarang.. nak yang cantik je , nak yang pretty je, nak yang ayu je.. habes tu, yang gomok, muka flaw dari atas ke bawah tu nak kahwen dengan sape? Well, I do believe that everyone has their own destined "someone".. Tapi kau tak kesian ke kalau budak gomokians tu kan, asyik kena kutuk je dengan korang *not all* but, yang pretty lily dapat layanan puteri.. Actually banyak jugak yang kurang pretty yang baik kau tau takkkkkkkkk.. like seriously lebih ayu daripada semua pondan di dunia.. I'm not saying that ALL GUYS are BAD *seperti di atas* .. banyakkk yang baikk and banyak jugak yang jahanom nii..  just.... From what I saw, some people are just (sangat) hypocrite.. bila depan pompuan yang dorang cakap tak lawa tu okay je... and then, bila belakang tirai theater, hmmmmmmm "KAU TAU TAK MUKA DIA MACAM ANJING GILA" "TAIK LALAT DIA MENGALAHKAN LALAT BERANAK TIGA" *sejak bila lalat beranak*

nak tanya something lah sket, kau pernah jumpa tak, sister yang tak lawa, bila kau tengok muka dia pun kau rasa nak rejam dengan lemak, and perangai dia pun kau rasa layak kena buang negeri 5 kali... ade tak? aku ade, kau hado?  Haaaa.. ni pun one of the masalahS sister ni *bukan semua*, mulut + perangai macam hmmmmmm... tolong sembur clorox sket kat parasit ni.. tak nak lah mengutuk lebih-lebih nanti masuk melodi kang...

Girls, don't you know that every one of you is perfect? Your eyes, your fair skin not to forget the darker ones... every high-pitched laugh that you did and your mouth are widely open even a whale can pass through it? Don't you think it is beautiful? Your pretty mole which is beautifully placed by HIM, and your dimples are so deep even mosquitoes were stuck in it every time they want to feed... Don't you think it is cute when a chubby girl thinks she is prettier than most of the skinny girls in town? Don't you think they are perfect when they think that way? Don't you think their heart-warming smile can make your heart flutters even though they do not even mean it? 
YES! They are perfect!

P.S - Istilah perfect yang aku guna dalam post ni bukan bermaksud perfect Tuhan or anything, but what I mean is, perfect yang mencukupi for anyone yang tengok.. lengkap ...tidak memerlukan apa-apa lagi untuk membuatkan mereka lebih baik.. 

Yang Beneren,             
Mohd Aisamudin Mohd Akfan  


0 komentar:

Post a Comment